9/6

Här kommer det komma ett ganska kort inlägg eftersom det inte hänt nånting speciellt idag. Först var jag i skolan, vi hade utvärdering i mentorsgrupper. Vi fick veta vilken basgrupp vi kom med i, jag kom inte med Vickan :( Men jag kom med Benan :D Jag vet inte vad basgrupp innebär, vissa säger att det är som en ny klass och vissa säger att det bara är en mentorsgrupp. Slutade 11 idag, så det var ingen jobbig dag. Taggade hem till pappa i brandbergen, min pappas tjej skulle fixa mina naglar tills imorn hihi (aa) Och nu är dom fixade, är mycket happy. Sen har jag kommit hem och tagit ett bad och  fräschat upp mig. Just nu sitter jag med flätorna uppe, det är bara för att mitt hår ska bli vågit imorn :) Nu ska jag sluta skriva. Det var ändå inte så kort inlägg. Puss!

Dagens outfit



Mina naglar, man ser inte så bra men det får duga :)

Postat av: meltem

hihi, :) <3

2009-06-09 @ 22:39:09

Kommentera här:


♥ Vad heter du?


♥ Har du blogg?


♥ Vad har du på hjärtat baby?