Dag 2

Tjuu på alla mina bloggläsare.
Dunja sov hos mig igår så det är anledningen varför jag inte skrev igår kväll. Idag var det andra dagen på danslägret, vi dansade med en tjej som heter Andrea. Vi dansade street dance blandat, och vi gjorde en koregrafi av en hel låt som vi aldrig gjort förut. Vi brukar annars bara göra en bit. Vid lunchen så var vi skönaste. Kibbe satt på nån konstig musik som vi inte gillade, och vi ville sätta på musik från ipod, men vi fick inte. Han ville inte vi skulle dansa och vi hade inte tänkt att göra det heller, han vill alltid reta med oss. För att irritera han så öppnade jag, Angela, Benan och Ronja låtar från vår mobil, olika låtar. Vi tog våra mobiler vid hans öra medans han satt och åt. Sen sa han "om inte ni tar bort mobilerna innan jag räknar till 3 så får ni problem", men vi hade kvar våra mobiler. Han räknade sen la han undan sin tallrik och hämta vatten, vi alla springer som helvetet. Men han lyckas kasta vatten på alla -.-" Halva jag blev blöt och halva jag va torr. Sen efter 2 timmars dans så slutade vi för idag, så vi gick tillbaka till nyboda för mellanmål. Och vi alla ville göra hämd. Kibbe ville att vi skulle städa undan men ingen ville så han tar ut sin sladd och hotar oss :O Tro mig han är ingenting utan den sladden. Och han slog mig 2 gånger bögen, kändes som jag fick en höger röd rumpa -.-" Men det var ändå fett kul. Klockan nånting över 4 åkte vissa i dansgruppen till haninge centrum för att leta efter uppvisningskläder. Vi hade Kibbe och Maria, Kibbe va skit irriterande på vägen. Men nu har vi i alla fall köpt våra uppvisningskläder så tack till Kibbe även fast han är dum. Sen kom vi tillbaka till nyboda, sen gick jag hem, duscha och sånt. Va med Samme, satt och spela wii till 11 på kvällen. Han drog hem för ungefär en timme sen. Är ensam hemma med lillebror, vet inte vart mamma är, hoppas hon kommer hem snart. Och jag ska ta och gå lägga mig snart eftersom måste vakna tidigt och ha energi till att dansa. Oj det här blev ett ganska långt inlägg, ska slänga ut bilder och videoklipp som jag fått med. Puss!

Jag och Dunja



Vet inte när den här bilden togs, men la in den i alla fall


Kibbe tönten


Omg titta på mig, hade inte äns sett mig i spegeln :O


Jag och Benan


Bild på lilla Maria


Kibbe jävla misshandlare x)



Postat av: Frida

Varissa, fett skööööööööön! ''Kibbe jävla fegis asså, jag säger bara jävla fegis'' HAHAHAH! <3

2009-06-17 @ 00:30:15
URL: http://fridabrown.blogg.se/
Postat av: jennifer

kibbe den tönten :)

2009-06-17 @ 02:57:53
URL: http://lilljemp.blogg.se/

Kommentera här:


♥ Vad heter du?


♥ Har du blogg?


♥ Vad har du på hjärtat baby?