Dog Show

Hejsan alla mina söta läsare.
Idag var jag på nån Dog Show, såg massa hundar. Jag säger alltid att jag vill ha en chihuahua och jag såg massor med chihuaor, grymt med söta. Såg massa söta hundar, jag vill ha en hund! :O Nånting jag tror jag aldrig kommer få, men ska fråga mamma, vill verkligen ha en hund så hoppas. Nånting jag inte visste om hundar var att tjejhundar oxå kunde få mens som människor :O Helt sjukt, har aldrig vetat det. Min sysslings tjej berätta det, hon och min syssling jobbar på en djuraffär, säljer mest hundar och djurmat. Jag fick veta hur man tog hand om en hund och det låter inte så svårt som mamma säger. Mamma överdriver säkert bara för att jag inte ska få skaffa en hund -.-" Men en hund är nånting jag verkligen vill ha nu, vet ju nu hur man tar hand om den och sånt, vill ha en chihuahua. Min sysslings tjej sa att en chihuahua i thailand kostar 4000 baht, svenska pengar blir det 1000 kr, jag kan inte fatta att det är så billigt. Men det beror på vart man köper oxå. Efter vi vart och tittat på hundar och massa saker till hundar så åkte vi till Platinum, jag hade 1000 baht kvar i plånboken, nu är allt slut, hehe "råka" shoppa upp allt (aa) Nu är jag i alla fall i hotellet och det spöregnar ute, tur att vi hann komma hem innan det började äns regna. Imorn åker vi till min mormor, asso min riktiga då, min mammas riktiga mamma. Min mormor i sverige är igentligen inte min riktiga mormor, men min mamma kallar henne för riktig mamma bara för att hon behandlar min mamma bra som en dotter och hon gillar henne mer. Ska vara där från imorn tills på onsdag så jag kommer inte ha nån dator där. Övernattar hos dom i ett hus och dom är läskiga, för det finns massa små ödlor och när man duschar får man hälla en kanna kallt vatten över sig, måste klara mig i ett sånt liv i 2 dagar. Nu ska jag lägga ut lite bilder, det finns inga bilder från showen, det var så trångt så kunde inte ta upp mobilen nästan. Men på kläder jag köpt finns det bilder :P Haha puss!

Fick iaf en bild på den söta hunden, grymt fin skulle oxå vilja ha den rasen



Köpte:






Postat av: Jennifer

i miss you :( <3

2009-06-29 @ 16:58:29
URL: http://lilljemp.blogg.se/
Postat av: samme

haha efterblivna unge, ofta man inte visste det (alltså detdär om mens), men vad kul att du hoppas att i önskan få en hund haha serdu jag har lärt mig bra svenska :)

Ja men jag ska komma till saken haha igentligen ingen sak men en mening så här kommer den: " då kan vi gå med hundarna tillsammans " .

Hahahaha så kul humor jag här, liksom här sitter jag och skriver bokstavarna ; 's' 'a' 'k' 'n' 'a' 'r' 'd' 'i' 'g' 'v' 'a' 'r' 'i' 's' 's' 'a' HAHA SÅ GULLIG JAG ÄR :) MEN FORTSÄTT HA EN TREVLIG SEMESTER KRAM SAMME !

2009-06-29 @ 23:24:24
URL: http://barasamme.blogg.se/
Postat av: ¨Nathalie

fett söt hund älskar hundar jag frågar typ nästan alla om jag får klappa hunden men har du det gbra i thailand ?

2009-06-30 @ 23:06:01
URL: http://alltomidag.blogg.se/

Kommentera här:


♥ Vad heter du?


♥ Har du blogg?


♥ Vad har du på hjärtat baby?