Dream World

Hejsan alla sötnosar.
Förlåt för att jag aldrig bloggade igår, det blev sent så jag orkade aldrig gå ner i lobbyn där datorerna ligger. Men igår så var jag i Dream World. Jätte skoj, det är faktist nästan som gröna lund. Attracktioner man kunde åka på, spel man kunde vinna gosedjur och massa grejer man kunde ta kort på. Fast det finns ju inte på grönan. Vi kom dit klockan 12 och åkte hem klockan 5. Asso det var sjukt varmt, svettades skit mycket. Fick med lite saker hem oxå. Fast det var rätt många attracktioner som var stängt, det var mest dom roliga som var stängda oxå :O Skit dåligt. Men det kan ju bero på olyckhändelse för det händer mycket. Efter en lång dag så gick jag, mamma och lillebror ner till poolen som finns här på hotellet och badade. Skit kul. Sen gick jag vi upp och bytte om sen gick jag, mamma och min moster till P'Films (en kändis) hus. Hälsade på hans bror och en tjej till, synd att inte P'Film var hemma :( Sen åkte vi till ett centrum som heter Robinson och käkade. Sen kom vi hem vid 8 eller 9 och tittade på ett program som kom på tv. Idag så har jag faktist bara varit här på hotellet. Skulle igentligen med mamma nånstans men orkade inte gå upp ur sängen. Så jag har bara varit här med min lillebror och Ta'Ton. Har typ spelat wii och sovit hela dagen x) Men nu ska jag ladda upp lite bilder från igår, som vanligt så blir jag inte bra på bilder men jag bjuder ändå på alla. Vissa är från mobilen och vissa är från digital kameran. Enjoy!

(klickbara)
                                                                                                
Klockan här är nu 17:54


Postat av: Parri

ah! är så avundsjuk pårej! (AA) älskar dig <33

2009-06-25 @ 13:47:07
URL: http://liksomparri.blogg.se/
Postat av: Hazal

VARRRRRRRRRRRRE!, vill oxå till den där dream world:'( fan du kunde lägga mig i din väska skulle säkert få plats-.-<3<3<3

2009-06-26 @ 13:00:13
URL: http://thetwoandonly.blogg.se/
Postat av: Frida

Michael Jackson dog igår (torsdag) :( :( :( :'''''( Miss you <3

2009-06-26 @ 15:14:03
URL: http://fridabrown.blogg.se/
Postat av: rodde

snacka om att bomba med bilder :P<333333

2009-06-26 @ 15:17:16
Postat av: samme

för det första håller jag med Hazal !!!!!!!!!!!!!!

och det verkar skit kul där i Thailand, haha skit roliga bilder sen håller jag också med rådde <3

2009-06-29 @ 23:34:26

Kommentera här:


♥ Vad heter du?


♥ Har du blogg?


♥ Vad har du på hjärtat baby?