Har klippt mig

Kunde tyvärr inte blogga igår kväll, mitt favorit pogram kom på tv så stannade kvar uppe. Igår på kvällen var jag hos frisören, har klippt mig nu. Ni måste faktist vara stolta över mig, har lagt ner så mycket tid till bloggandet, i alla fall att ladda upp bilderna. Det har tagit timmar för mig att ladda upp alla dessa bilder. Sitter fortfarande och laddar upp bilder från Dream World -.-" Men jag gör det för er skull. Nu ska jag slänga ut lite snabba pix från mobilen. Puss!


   

Har klippt mig såhär

Postat av: meltem

Feeeeeeeeeeett fiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiint! <3

Jo, de e du på bilden! Och vi saknar dig åxå varre, :* <3:(

2009-06-26 @ 16:51:48
Postat av: victoria

VA FIN DU ÄR ÄLSKLING!

/Victoria & Naomi

2009-06-26 @ 22:03:39
URL: http://alltomvictoria.blogg.se/
Postat av: samme

SKIT FINT !

2009-06-29 @ 23:26:48

Kommentera här:


♥ Vad heter du?


♥ Har du blogg?


♥ Vad har du på hjärtat baby?