Hejdå Sverige!

Det här blir nog det sista inlägget i Sverige innan jag åker till Thailand.
Kommer nog kunna blogga i Thailand, ska försöka skriva ett inlägg om dagen.
Fick reda på att Pirre och Challe oxå ska åka till Thailand idag, skit nice :D
Lovar att bomba med bilder i Thailand, det kommer finnas mycket att bjuda på.
Har inget mer att blogga om, kommer sakna alla grymt mycket, puss på Sverige! <3

Packat och klart


Säger hejdå med 4 ego bilder :)
 
 

Postat av: Louise

jag vill bara säga att jag kommer sakna dig min varissa, och du får ha det såå bra där i thailand. Jag kommer slå thailand! för om thailand inte fanns så skulle du inte åka dit! :/ hahah , aja men men och glöm inte vårat språk nu, haha så kommeru tillbaka och bara kan thaispråk och inte svenska språket you know ;) hahha , men aa I love you bigsis <33

//Louise Kalmén

2009-06-22 @ 03:56:41
URL: http://tbgg.blogg.se/
Postat av: Anonym

vrf pepparkakor?

2009-06-22 @ 22:11:45

Kommentera här:


♥ Vad heter du?


♥ Har du blogg?


♥ Vad har du på hjärtat baby?