Igår

Tjulelul.

Igår så gjorde jag inte så mycket. Tvättade kläder som behövdes tvätta. Packade ner lite mer saker i väskan. Klockan 6 åkte jag och Benan till pappa i brandbergen. Pappas tjej skulle fixa våra naglar, det blev typ klart klockan 11 på kvällen. Benan slaggade hos mig igår, vi kom hem till Benan klockan 12 på natten sen kom vi hem till mig klockan 1. Vi spelade wii ett kort tag sen tittade vi på film men jag decka innan filmen äns han börja. Imorn åker jag till thailand, åh vad jag längtar men kommer sakna alla fett mycket. Idag så har jag bara varit hemma, spelat wii och tittat på tv. Orkar inte gå ut nånstans idag men tänkte gå till Benan lite senare på kvällen och säga hejdå till hennes familj. Nu ska jag titta på disney channel. Puss!


Så ser mina naglar ut nu :)

Postat av: Nathalie

man ser inte glitret bara så hära acrylen

2009-06-20 @ 19:13:33
URL: http://alltommig.blogg.se/

Kommentera här:


♥ Vad heter du?


♥ Har du blogg?


♥ Vad har du på hjärtat baby?