Inget guldkort

God morgon läsare.
Igentligen så skulle jag och Emma åka till grönan idag. Vi skulle skaffa guldkort men tyvärr blir det inte så. Hon vill inte skaffa för hon tycker det är onödigt för jag åker ändå till thailand, men det är bara 1 månad -.-" Och jag vill inte skaffa ensam. Jag hade igentligen sett fram emot att åka till grönan många gånger med henne innan jag åker till thailand. Jag visste det skulle hända, varje gång man verkligen vill ha nått så blir det inte så. Aja, får väl se hur det blir nästa år. Idag så har jag ingen aning vad jag ska göra. Eftersom jag har 1500 kr i plånboken så ska jag ta och shoppa upp pengarna. Men imorn blir det kanske för mamma säger att det är nån rasistdag idag och att det är massa rasister ute i stan. Men nu ska jag sitta och spela wii istellet, har inget bättre framför mig. Puss!


Kommentera här:


♥ Vad heter du?


♥ Har du blogg?


♥ Vad har du på hjärtat baby?