Kibbes avslutning / Dansläger

Förlåt för att jag inte skrivit i bloggen, men det är bara för att Banan jäveln har sovit hos mig och då ville jag inte vara osocial mot henne :) Igår så var det Kibbes avslutning för dom som är med i "cluben", vet inte vad det kallas annars. Men det blev ett fucking fult väder :O Det spöregnar och grejer, sommarlov lixom. Vi skulle igentligen till alby och bada, grilla, paddla och köra 5-kamp men vädret förstörde allt. Så vi var i nyboda istellet och grillade korv med bröd och gjorde spaggeti med köttfärssås -.-" Och så gjorde vi inget mer, jo bara dansa såklart men det gör vi hela tiden. Benan sov hos mig efter avslutningen, vi satt och spela wii, somna typ halv 3. Om inte jag hade skrämt Benan med min historia så skulle hon nog aldrig somna -.-"

Nästa dag vakna vi 10 över 8. Vi skulle på dansläger som började 10. Asso vi skulle tvätta håret och sånt på morgonen så därför vaknade vi tidigt. Idag så dansade vi med en kille som heter Yared, han va med och battlade i tyresö dance award och vann, han är fett grym. Vi lärde oss house och popping och det var fett nice. Vi har dansat i 4 timmar, snacka om jobbigt, och sen dansa vi i 2 timmar till för vi hade träning efter, jag är helt slut. Nu sitter jag här framför datan och ruttnar, ska faktist gå och dusha nu. Men först ska jag bara lägga ut lite bilder och videoklipp. Puss! (Har bara bilder och videoklipp från igår)

Jag och Banan


Haha jag och Adrian


Angela skönaste bruden ;)


Jävla grisar :O


Folksamling i toaletten


Katta dansar solo :P

Nu kommer bara videoklipp där vi dansar :)







Postat av: Nathalie

e det du med orange tröja sen står det nåt med svart text

2009-06-17 @ 00:11:47
Postat av: varissa

det finns ingen orange tröja, bara en röd

2009-06-17 @ 00:18:58
URL: http://alltomvarissa.blogg.se/
Postat av: Nathalie

jjaa röd då

2009-06-17 @ 00:33:23
URL: http://nathaalliiee.blogg.se/
Postat av: Anonym

vem är den lilla skiten me sss byxor ?

2009-06-22 @ 19:05:25

Kommentera här:


♥ Vad heter du?


♥ Har du blogg?


♥ Vad har du på hjärtat baby?