Lista

Lovar du att vara ärlig? Absolutely
Du heter? Varissa
Smeknamn? Varre
Låt just nu? Kniven i hjärtat - Vad fan hände
Om du röker? Ibland
Beroende av? Musik
Favoritkaraktär(er) i bok? Rysare
Vem behöver du mest just nu? Mina närmaste vänner
Vad tror folk om dig? Alltid glad
Stämmer det? Inte alltid
Vad får du oftast komplimanger för? Mitt leende, babyfaaaace
Vad säger du för att imponera på någon? Så söt du är, hahaha
Hur imponerar man på dig? Mys med mig (aa)

Brukar du skratta för dig själv? Haha ibland, då tror folk jag är psykiskt störd
Vad står det i ditt senast inkomna SMS? "okej tack <3" från Edessa
Vilken är din favoritmålning? Är inte intresserad av sånt
Vart bor du? Tyresö, granängsringen, lilla rinkeby
Trivs du där? Ja faktist, lever bland blattar
Äger du några converse? Ja ett par
Vad har du för mobil operatör? Tele2 comviq
Är du allergisk i mot något? Nää
Har du haft sex idag? Haha nej
Nästa mål i ditt liv? Sköta skolan bra och få toppen betyg
Hur svarar du i mobilen? Hallå
Vem ringde du senast? Alex
Vad sa den du senast pratade med i telefonen? Minns inte :S
Antal sömntimmar inatt? 10 timmar, 02 - 12
Sov du ensam? Ja, hade önskat sällskap
Tycker du om din pappa? Självklart, jag älskar han!

Brukar du komma i tid? Nej, måste lära mig att passa tiderna -.-"
När mår du bra? När jag mår bra?
När blev du fotad senast? Igår på Vickans fest
Vanligaste färg på dina kläder? Svart
Vad tycker du om fötter? Brukar man fråga om sånt?
Är du smart? Jag tycker det, men folket håller inte med
Är du aktiv i skolan? Vad betyder aktiv? :$
Vem/vilka saknar du just nu? Mina vänner
Favorit dryck på morgonen? God morgon juice
Rakar du benen? Ja
När brukar du gå och lägga dig? När jag är trött, händer vid 1 eller 2
Är du blyg? Nej
Sysslar du med någon idrott? Dans
Vill du hellre ha mail än brev? Spelar ingen roll
Tror du på kärlek vid första ögonkast? Japp
Har du spytt offentligt? Vad är offentligt? :O

Vem/vilka har betytt mest i ditt liv? Alla är lika mycket värda
Är du nöjd med ditt liv? Solklart
Om inte, vad vill du ändra på? Ingenting!
Är du bortskämd? Genom min pappa ja

Postat av: Burcu

HEEJ..<33 Varissa jag älskar din blogg! den e fett bra och din header är skiit snygg!!!!!!

2009-06-13 @ 17:52:57
URL: http://dreamgirlburcu.blogg.se/
Postat av: varissa

ååh, tack så mycket! :)

2009-06-13 @ 20:06:54
URL: http://alltomvarissa.blogg.se/

Kommentera här:


♥ Vad heter du?


♥ Har du blogg?


♥ Vad har du på hjärtat baby?