Lista

Tar och gör den här innan jag går och lägger mig.

Namn - Varissa
Hemstad - Stockholm
Ögonfärg - Bruna
Hårfärg - Gyllen brunt
Längd - 1,66 cm
Högerhänt/vänsterhänt - Höger
Skostorlek - 37
Skor idag - Converse
Mål för året - Verkligen sköta skolarbetet
Mest använda fras på msn - :)
Det första du tänker på när du vaknar - Hur mycket klockan är
Mest saknade minnet - När det var du och jag

Favorit; 
Färg -
Rosa
Mat - Kebab
Sport - Dans
Djur - Chihuahua
Glass - Ben&Jerry's
Affär - Gina tricot
Sallad - Majs
Skådespelare - Ingen aning
Nummer - 8 & 9
Årstid - Sommar

Vänner & Livet; 
Vad vill du bli när du blir stor -
Modell (aa)
Hur vill du dö - Sova och sen aldrig vakna
Vem av dina vänner är mest lik dig - Benan, alltid samma problem
Vem är mest högljudd - Antagligen jag -.-"
Vem får dig mest att skratta - Rodde och han mobbade humor :P
Vem har du känt längst - Victoria sen 3:an
Vem är blygast - Inga av mina vänner i alla fall :O
När grät du mest - Det var nog ett tag sen
Bästa känslan - Glad & Flum
Värsta känslan - Kär & Sårad
Vart vill du bo i framtiden - Vet inte, men med kompisar i alla fall
Hur länge tror du att du kommer leva - Fan vet jag

Har du någonsin; 
Varit kär -
Självklart
Moonat nån - Vad är moonat? :S
Rymt hemifrån - Nej
Föreställt dig ditt ragg naken - Haha vet inte
Tänkt på självmord - Nej aldrig!
Sovit utomhus - Ja
Gråtit i skolan - Ja
Velat bli modell - Såklart
Varit otrogen - Nejnej
Gjort något dumt som du skrattar åt idag - Haha ja :P
Sett en död människa - Nej, vill inte heller :O
Druckit alkohol - Ehm, ja
Använt droger - Nej, tänker inte
Ätit sushi - Ja men blää
Varit på scen - Haha absolut
Snattat - Hm, ja
Retats - Haha ja, alltid Benan när hon inte hör mig x)
Blivit nerslagen - Nepp, sån tur


Kommentera här:


♥ Vad heter du?


♥ Har du blogg?


♥ Vad har du på hjärtat baby?