Lista

Har ingenting bättre framför mig så tänkte ta och göra denna lista.

Vem ringde dig senast? Nathi den dumma thailändaren :)
Vad har du för bh på dig just nu? Ett par vita hello kitty med svarta ränder
Vad har du för trosor på dig just nu? Ett par lila björn borg
Vad står det i ditt sjätte sms och vem är det i från? "Okej men jag kommer snart :)<3" från Dunja min bög <3
Vad brukar folk få för intryck av dig? Alltid så glad och skrattar hela tiden
Har du någon gång klätt dig horiigt? Ehm nej :O
Har folk kallat dej slampa? Nej och det hoppas jag verkligen inte!
Har du kallat någon för slampa? Nej :S
Har du slått någon riktigt hårt? När jag och Geo hade catfight så hade han rivmärken, nypmärken och bitmärken överallt på armarna haha ;)
Vilken kroppsdel brukar du få mest komplimanger för? Min rumpa -.-" även fast det inte är nått speciellt med den
Vilka slags killar faller du för? Romantiska och charmiga, vad mer behövs?
Vad kollar du på först hos en kille? Jag antar utseendet, men det är inte det viktigaste utan personligheten oxå
Vill du ut och festa nu? Ja som fan, men inte i det hära vädret
Vad är klockan? 19:19 Han gömmer sina känslor
Vilken färg har din mobil? Marinblå
Vad ska du göra nu? Titta på disney channel (aa)
Har du svårt att släppa andra dig tätt inpå livet? Fattar inte frågan -.-"
Är du social? Ja faktist, men när jag är deppig så är jag ganska osocial
Känner du att du orkar med en fråga till? Varför inte?
Bara för det kommer det en fråga till: Det ser ut som två frågor till
Vad tänker du när du vaknar? Hur jag ser ut :O
Kan du gå ut utan smink? Kan jag väl, folk säger jag passar med och utan


Kommentera här:


♥ Vad heter du?


♥ Har du blogg?


♥ Vad har du på hjärtat baby?