Övernattning / Uppvisning

Onsdag: Övernattning
Klockan 10 fick jag springa till nyboda för jag blev nästan försenad. Vi trodde vi skulle få dansa med Nikey, men det fick vi inte för hon var sjuk. Så vi fick köra styrketräning med Noggo, snacka om jobbigt. Jag höll på att dö bokstavligen! :O Efter lunchen fick vi lära oss locking av Yared. Skit kul, snacka om att jag och Ronja hade kul då x) Slutade halv 4, gick hem och duscha, hämtade saker till övernattningen. Sen skulle vi samlas i nyboda klockan 6, men jag och Benan blev 25 min försena. Vi höll på att dansa samba med Antonio men jag var inte med för jag hade ont i mina fötter eftersom jag dansade med converse och det är inte bra. Sen körde vi house med Annie och jag va inte heller med då. Nånstans vid 1 på natten tittade vi på nån dansfilm och jag deckar redan i början. Benan skit irriterande sitter och kollar på mig -.-" Jag, Benan och Ronja delade på en soffa, våra ben var överallt. Jag fattar inte att jag äns kunde sova.

Torsdag: Uppvisning
Jag vaknar upp torr. Kibbe sa igår kväll att han skulle kasta kallt vatten på mig, Benan, Patricia, Lollo och Shamsa. Bara för att vi är bäst, skoja bara. Men som tur gjorde han inte det. Kibbe va skit jobbig bara för att han väckte mig -.-" Vi vakna och åt frukost. Sen blev det dans, vi dansade samba med Antonio igen och då var jag med. Vi fick lära oss en koregrafi som är skit grym som jag inte fick med på video, fuck. Sen fick vi gå igenom alla våra koregrafier på scen eftersom det var uppvisning idag. Nu har vi haft vår uppvisning och det gick jätte bra för mig :) Vi fick diplom och en m.a.d dance t-shirt. Sen gick jag hem och tog en dusch, otroligt skönt. Men jag ska faktist dra hem till Benan och tjocka mig med lite godsaker som hon har (aa) Men först slänger jag självklart ut bilder och videoklipp.

Lollo största grisen :)



T-shirt


Samba


Run the show


Så klantig är Patricia ;D


Popping&locking


Alltid vi och bend over ;)


House

Postat av: Anonym

Vad heter houselåten? :)

2009-10-23 @ 20:26:42

Kommentera här:


♥ Vad heter du?


♥ Har du blogg?


♥ Vad har du på hjärtat baby?