Platinum

Igår var jag på det dära stället som jag sa va skit stort och skit billigt. Snacka om att det va grymt med stort, massa våningar med massa kläder och andra saker, till bra priser oxå! Kostar inte så mycket i svenska pengar, om en klänning kostar 200 baht så blir det 50 kr. Ni håller väl med mig att det är billigt? Jag fick skit ont i fötterna eftersom hade gått så mycket, men de var värt det. Har köpt en sak till dig oxå Sunshine, avslöjar inte vad det är för jag vet att du spanar in min blogg :) Haha love you <3 Vad finns det mer att skriva om? Det var ju typ det jag gjorde hela dan, shoppa shoppa shoppa. Nej istellet för att sitta och sega så ska jag ladda upp bilder. Puss!

Jag fick inte bara ont i mina fötter, utan min arm oxå :O


Gårdagens köpt:












Postat av: Wari

Fint blev det asså ditt nya look:) + fina bilder;)

2009-06-27 @ 23:05:40
URL: http://alwayswari.blogg.se/
Postat av: malin

Var köpte du och vad kostade det :O

2009-06-28 @ 01:06:36
Postat av: g

vart nånstans i thailand köpte du det? :)

2009-06-28 @ 16:09:04
Postat av: M

Me love två klänningarna högst upp och conversen och gladiator skorna! Vad kostade det ?!

2009-07-11 @ 23:24:13

Kommentera här:


♥ Vad heter du?


♥ Har du blogg?


♥ Vad har du på hjärtat baby?