Resten av dagen

Kort om vad jag gjorde resten av dagen. Vi gick ner och köpte kebab för vi var vrålhungriga, vi satt och käka ute. Jag och Samme käka upp vår kebab på typ en minut x) Vi satt och käka som grisar :O Sen blev kl 10 och då blev Samme tvungen att dra hem, men han kom tillbaka sen för han glömde sin cykel och då fick han vara ute en halvtimme till. Vi gungade "fjärilen" om ni vet vad det är. Jag satt först med Benan och sen skulle hon av, men jag sitter ju på henne så jag ramlar ner i sanden, skit smarta. Sen satt jag med Dunja och vi fick en hög fart, men Dunja skrek som en idiot bara för att Samme höll på att åka in i oss, okej jag skrek oxå men det var fett läskigt. Sen gick vi in i ett litet hus och körde spel på mobilen, haha inget liv. Sen taggade Samme hem igen men sen kom han tillbaka igen för att han hade tappat sina nycklar, haha fett dum. Sen gick jag, Benan och Dunja till njupkärr och luffade i dagiset. Sen gick vi till ringen och luffade framför våra portar och så blev klockan nästan 12 och då gick vi hem. Föresten så hitta Benan min gråa midjekjol på dansen som jag tappat bort, är skit glad. Men nu ska jag ladda upp lite bilder från igår och idag så enjoy! :)

Jag och Meltem sitter och sjunger sing it x)


Efterrätt, så yummi yummi!


Jag och Meltem flummisch, bjuder även fast jag ser ut som ett fucktard :)


Bobo och Gogo så söta (Benans bror och Meltems syster)


Meltem <3


Varissa ego som vanligt






Saaaaamir smoking waterpipe




Me smoking waterpipe




Samir and Varissa


Vattenpippelipippelipippa :D

Postat av: samme

haha fett heta bilder :D

och förästen du är en gris inte jaaaag !

2009-06-13 @ 12:42:18
URL: http://barasamme.blogg.se/

Kommentera här:


♥ Vad heter du?


♥ Har du blogg?


♥ Vad har du på hjärtat baby?