Sawadee Thailand

Sawadee betyder hej på thailändska men det kanske ni redan visste :)
Lilla jag är i thailand nu. Är i bangkok på ett hotell som heter Atrium, antar att det stavas så. Det är tjockt varmt här :O Har inte hunnit göra så mycket, har bara hunnit duscha. Klockan är 10.10 en kille med brunt hår gillar dig! Ohlala, jag träffa värsta snyggingen på flyget. Han satt 2 stolar framför mig och han tittade på mig fett mycket, varje gång jag vände mig och tittade på han så tittade han bort, haha fuling ;) Och så hade han brunt hår. Träffade Pirre och Challe i arlanda oxå, gav dom största kramarna, skit länge sen jag träffa dom. Planer för idag.. shoppa med min moster (aa) Nu har jag inget mer att blogga om. Ställ gärna fråger om ni undrar nått så svarar jag så snabbt jag kan. Kanske bloggar mer ikväll. Puss!



Postat av: eve

saknar dig tirak! :(<3

2009-06-22 @ 14:24:29
URL: http://lilleve.blogg.se/

Kommentera här:


♥ Vad heter du?


♥ Har du blogg?


♥ Vad har du på hjärtat baby?