Shopping

Hej söta läsare.
Idag så har jag varit och shoppat med min moster. Haha jag kände mig ganska värdefull för hon var tvungen att hålla koll på mig hela tiden, om hon skulle tappa bort mig skulle mamma pressa henne x) Kan säga att min moster är bäst på att gå vilse, det är typ det hon gör hela tiden haha :D Föresten så träffade jag "A'päng", det är en av mina släktingar och jag har saknat henne. För det var sjukt länge sen jag träffa henne, men det är bara för att hon har flyttat till thailand. Tillbaka till shoppingen, ska shoppa mer innan jag åker tilbaka till sverige, på ett ställe där det är skit stort och jätte billigt. Jag har inte fått nån sömn alls nästan. Så har typ nästan somnat på restauranger och sånt hehe :$ Imorn så ska vi åka och titta på saker under vattnet. Asso då menar jag fiskar om ni undrar :) Kul kommer det bli och jag lovar att blogga när jag kommer tillbaka. Kommer att lägga ut massvis med bilder oxå. Klockan är 21.11 just nu så jag måste dra uppåt. Vi hörs imorn, puss!

Skitunge, så jävla söt :O


Dagens köpt:






Postat av: Anonym

Vad är det för ställe som är skitstort och jätte billigt? :) Vill gärna veta, ska till Thailand snart också. . Tack för kul läsning!

2009-06-22 @ 19:28:56
Postat av: victoria

diggar dina 2 t-shirtar den vita me text o den svarta på as-et på ;) skönaste!

miss u baby <3

2009-06-25 @ 12:15:31
URL: http://alltomvictoria.blogg.se/

Kommentera här:


♥ Vad heter du?


♥ Har du blogg?


♥ Vad har du på hjärtat baby?