Siam Ocean World

Hellu mina käraste.
Jag vaknade av att det var nån som knacka på dörren och det var min lillebror och "Ta'Ton" (en släkt). Tydligen så hade jag varit ensam i rummet, alla hade gått ner och käkat frukost. Jag va ju hur trött som helst, klockan var typ 10 (?) Menmen, klockan 11 gick jag och mamma ner till en salong. Vi skulle tvätta och fixa håret. Jag älskar när dom tvättar håret, det är fett skönt för dom masserar oxå (aa) Sen gick vi tillbaka till hotellet och jag decka direkt i sängen. Sov vidare tills kvart över 1. Vaknade och böt om, vi åkte taxi till Siam Ocean World, ligger i Siam Paragon. Mötte min moster och min mosters kille där. Sen tittade vi på fiskar och andra saker som finns under vattnet. Klockan 4 var det film som man fick titta på, man fick ha såna hära glasögon som man har på 3d filmer, fast här kallades det 4d. Och det kändes fett verkligt när alla fiskar simmade mot oss, och det var fett läskigt för en haj kom rakt framför oss och typ tänkte käka upp oss, snacka om att jag började skrika. Det var faktist inte bara jag som skrek, till och med mamma och min moster skrek. Min lillebror oxå -.-" Sen kom det massa andra läskiga saker, en orm simma mot mig, jag blev fett rädd och backade bak i stolen. Nu känner jag mig lite mesig (aa) Men det var läskigt för det fanns andra läskiga djur under vattnet, dom backade tillbaka i tiden innan det var big bang, när alla dinosaurierna fanns. Efter filmen åkte vi hem och sen jag kom hem så har jag suttit vid den hära datorn. Håller på att laddar upp bilder och det går skit segt, bara för att dom flesta bilderna kommer från digital kameran. Faktist så har jag handlat en gosedjur, en clownfisk :D Tänker på hitta nemo. Nu måste jag ta och röra mig uppåt. Jag blir inte bra på bilder kan jag säga men jag bjuder på alla. Vissa kommer från mobilen och vissa kommer från digital kameran. Puss!

(klickbara)
                                                        
Klockan här är nu 21.25


Postat av: victoria

SAKNAR DIG SUNSHINE!

2009-06-25 @ 07:49:37
URL: http://alltomvictoria.blogg.se/

Kommentera här:


♥ Vad heter du?


♥ Har du blogg?


♥ Vad har du på hjärtat baby?