Siam Park City

Hejsan sötnosar.
Jag drömde en jätte konstig dröm, haha den måste jag berätta för Kevin sen :P Men igår var jag i Siam Park City, dom har byggt om jätte mycket och det har blivit jätte fint. Fast dom är inte klara med allt än. Dom ska bygga massa nya karuseller, såg dom på en affish och dom ser cookt skööna ut ;D Nästa år jäller det att åka dit igen. Men först badade vi, dom har byggt som en strand, fast det är ju inte riktig men det var jätte fint och det kom vågor som det vore riktig. Sen efter badningen gick vi på nån africa adventure. Man satt i en båt och åkte runt en ö, och det var djur på ön man kunde titta på, fast det var inte äkta. Men det såg äkta ut för det rörde på sig och hade ljud. Dom gjorde det riktigt coolt. Sen åkte vi attracktioner som fanns. Jag fattar inte, jag kan åka hur snabbt, hur snurrigt som helst och jag mår inte illa :O Min mammas kompis P'Maj, efter 4 saker spyr hon. Haha tycker fett synd om henne :P Först åkte vi en attracktion som är typ som parisehjulet, fast den åkte snabbt och man snurrade upp och ner, skit kul. Sen åkte vi nån attracktion som är rund som man sitter i, sen snurrar man skit snabbt och studsar sammtidigt, haha fick skit ont i rumpan efter, för man hoppade verkligen uppåt. Sen åkte jag nån rymdraket med min lillebror, man satt i en raket och fick se på en film inne så det verkade ju nästan som äkta. Sen blev det en berg och dalbana, det var ingen vanlig berg och dalbana utan den var ungefär som kvasten på gröna lund, fast den var värre och värst, asso den åkte sjukt snabbt, jag trodde först inte att den åkte så snabbt, jag höll på dö, i alla berg och dalbaner åker man upp först, sen åker man ju ner och det gick skit snabbt, den snurrade ju upp och ner och grejer och den ser fett lång ut men det gick skit fort, haha jag bangar inte på att åka om den för den var sjukt grym. Efter det åkte jag vikingen med lillebror, det var typ för barn men det pirrades lite i magen. Sen åkte jag och P'Maj en sista attracktion, namnet condor, man sitter typ i en fågel och så åker man upp och snurrar, den snurrade oxå rätt snabbt, snabbare än vad jag trodde, än vad det ser ut, efter den spydde hon, haha stackarn. Ja sen åkte vi hem, men vi köpte en ram först och det var en bild på mig, mamma och lillebror. Dom hade tagit kort på oss när vi var påväg in från hela första början. Vi åkte hem duschade sen gick vi ut igen, vi går typ alltid ut, vi åkte till ett centrum som heter robinson. Käkade på mk, en låt kom upp och då började alla servitriser (stavning) dansa, haha det är inte ofta man ser det på en restaurange x) Efter maten fixade vi flygbiljetter till Samui och sen gick vi och åt glass på swensen, äter där varje åt och tröttnar aldrig. Det var ett jätte dåligt väder när vi skulle hem, det regnade och oskade. Det fanns inga taxi bilar som vi kunde åka hem med så vi fick åka hem med en trehjulings taxi, jag tycker dom är fett roliga. Oj nu har jag skrivit mycket, ska dra typ om en halvtimme. Ska nog dra upp nu, laddar upp alla bilder lite senare. Puss!

Ticket

                                        
Klockan här är nu 10.32



Kommentera här:


♥ Vad heter du?


♥ Har du blogg?


♥ Vad har du på hjärtat baby?