Skolavslutning

Idag så kom dagen alla hade längtat till, skolavslutningen. Vi samlades i klassrummen kvart över 10, vaknade 3 timmar innan -.-" Bara för jag skulle hinna fixa mig extra fin, i vanlig fall vaknar jag en och enhalvtimme innan :) Jag skulle igentligen ha lockigt hår men jag såg ut som en pudel så plattade håret istellet. Det var sommarshow i aulan oxå, folk dansa och sjöng. Tyvärr så dansade inte vi. Efter aulan gick vi tillbaka till klassrummen, vi fick kuver med papper och sånt i. Sen så kramade jag sönder alla, åh vad jag kommer sakna alla vänner. Just nu sitter jag i vardagsrummet och tittar på toon disney, det är piff & puff haha :D Tyvärr fick jag inte några bilder alls idag. Men bild på mig finns alltid :P


Skolavslutningens outfit


Postat av: victoria

så fin hjärtat!

2009-06-10 @ 23:32:41
URL: http://alltomvictoria.blogg.se/

Kommentera här:


♥ Vad heter du?


♥ Har du blogg?


♥ Vad har du på hjärtat baby?