Sunshine's party

Vickan älskling, det kanske inte blev som du hade tänkt dig, men folket hade i alla fall kul. Jag hade i alla fall kul, i promise. Jag var värsta wild child, haha flumma fett mycket. Folk trodde jag var packad men det var jag inte, jag var bara mig själv :) Maten var suverän, bålen var god, tacosen var god och efterrätten var god. Jag gav Vickan en collage ram där det fanns bilder på mig och Vickan. Hon ville ha nått som påminde om vår vänskap och där fick hon, minnen av bilder :) Jag åkte hem vid 12 på natten, och det var sista bussen jag hann med som tur, annars skulle jag fått sovit hos Alex :D Haha så söt, jag fick i alla fall sällskap hem i telefonen. Först ringde jag Kevin och snackade lite med han, sen ringde jag Nathi men han låg typ och sov, sen ringde jag Alex och vi pratade i typ en timme :) Ja och hela den här dan har jag bara varit hemma, hämtat resväskor i källaren, och packat i lite kläder. Om en vecka och en dag åker jag till thailand, kommer självklart att sakna alla. Åker till grönan den 20 dagen innan jag åker :D Förlåt, tog inga bilder igår, men Vickan har bilder i sin blogg, kika in där alltomvictoria.blogg.se

Haha den här bilden baxade jag bara för att den såg så rolig ut. Alltid du och jag som ska hålla på brottas, haha och du vet själv att jag är starkare än dig.
Jag älskar dig min vän! Btw, det är jag och Nathi på bilden :)

Postat av: wari

HAHA!

2009-06-14 @ 01:18:17

Kommentera här:


♥ Vad heter du?


♥ Har du blogg?


♥ Vad har du på hjärtat baby?