3/6

Hejsan kära bloggläsare.
En vanlig skoldag, inget bra, inget dåligt. Gick till Rodde innan skolan, den här gången kom jag iaf i tid, men fick stå och vänta på han i 5 min -.-" Morgonen började rätt skönt, svenska lektion i en halvtimme, tittade vidare på bröderna lejonhjärta, vi har inte sett klart den än och vet inte heller om vi kommer få göra det. Sen blev det hemkunskap och eftersom vi har skolavslutning om en vecka så fick vi städa, inte för att det var så värst kul, hatar att städa! Sen var det lunch och sen blev det spanska, men gick aldrig på lektionen för jag orkade inte. Var rätt nere så pallade aldrig. Sen var det so och varje so lektion så skrattar jag alltid :) Skulle igentligen sluta 4 men no:n var inställd, älskar när no lektionerna är inställda :D Skulle vara med Nathi och Rodde idag men dom skulle först spela nån konstig land hockey så följde med dom och tittade, sen taggade vi hem åt olika håll. Alla skulle käka. Jag kommer hem och deckar i sängen på en gång, sov i typ en timme sen knacka det på dörren. Min lillebror går och öppnar, där dök Filip, Wojtek och Johan upp. Jag som låg och sov. Efter en liten stund tagga dom och jag käka. Sen kom Benan till mig, sen kom Rodde till mig, sen gick vi ut och mötte Nathi. Sen var det träning halv 8 och jag dog, styrka och kondition, nånting som ligger på min hatar lista, har sämsta konditionen ever! Aja, kom på att jag inte hade lagt ut nån bild på min förändring i mitt rum. Så hade tänkt att göra det nu. S E Y A !

Före                                             Efter
 

Postat av: wari

fint,den blev;)Du verka älskar rosa:P hur blir det med W(haha)

2009-06-04 @ 07:18:32
Postat av: elina ^.^

vad är dt vita längst in i kanten? :'o

så tjusigt det blev (a) vill oxå ha ett stort rum så jag kan möblera om :(( <3

2009-06-05 @ 10:27:19
URL: http://eeliinasrisuk.blogg.se/
Postat av: pernilla

vilken nummer bor du i granängsringen

2009-06-06 @ 12:17:17
Postat av: varissa

64

2009-06-06 @ 13:08:34
URL: http://alltomvarissa.blogg.se/

Kommentera här:


♥ Vad heter du?


♥ Har du blogg?


♥ Vad har du på hjärtat baby?