1/6

Hejsan kära bloggläsare.
Idag har jag varit i skolan, gick inte på mentorstiden för jag orkade inte. Gick i alla fall och mötte Rodde framför hans port innan svenska lektionen. Vi kom lite försent men som tur hade dom inte släppt in oss än. Så här gick det till:
Klockan blev kvart över 8 och då skulle jag gå hemifrån till Rodde. Men jag kom på att jag inte hade fixat håret så jag fixade håret på 5 min, satt bara upp håret i en bulle. Då blev klockan 20 över och då kom jag på att jag inte hade packat in gympa kläder, så då packade jag i gympa kläder, men va ändå inte med på idrotten. Då blev klockan 25 över och då glömde jag bort att borsta tänderna, så jag sprang och borsta tänderna + tog listerin. Då va klockan halv och då blev jag tvungen att gå för började om 10 min. Rodde stog och vänta på mig i 20 min (aa) Så han kom försent för min skull, hehe (aa)
Vi hade svenska, tittade på bröderna lejonhjärta, alla typ langa kommentar hela tiden, speciellt vi i den raden jag satt i ;) Sen har jag haft so, inget märkvärdigt. Sen idrott men den var jag inte med på för jag orkade inte, skulle köra flaggan i skogen. Jag tänker inte trampa min fot in i skogen igen. Jag kommer dit och går tillbaka med massa myggbett -.-" Sen har jag haft språk och sen har jag haft no. Igentligen tänkte jag inte gå på lektionen för jag orkade inte men Bomba bär upp mig till klassrummet, så då fick jag stanna kvar där i klassrummet till 3 -.-" Det vart ett litet gräl mellan mig och Nathi. Men nu har vi löst det och nu ska jag inte göra han besviken, i alla fall försöka. Vill bara säga att du är min vän och jag älskar dig, tack för att du bryr dig! Och så vill jag säga tack till min bror Rodde som stått vid min sida och stöttat mig, love ya broder! Jag och Benan taggade hem till Benan, chillade och tjocka oss på mat, blir fan tjock när jag är hos Benan. Sen har vi varit i barnsjön och det har varit rätt mysigt (: Nu är jag hemma, sitter och pimpar mina koss. Ska slänga ut en bild sen när jag pimpat klart dom ;) S E Y A !

Jag och Vickan


Jag och Benan


Jag och Rodde


Jag

Postat av: meltem

Tack baby ! :D<3

2009-06-01 @ 23:11:41
URL: http://meelt.blogg.se/

Kommentera här:


♥ Vad heter du?


♥ Har du blogg?


♥ Vad har du på hjärtat baby?