Lista om mig

OM MIG
Namn: Varissa
Smeknamn: Varre
Födelsedag: 19 Januari
Hemstad: Stockholm
Ögonfärg: Bruna
Hårfärg: Brunt
Längd: Mellan 165 - 170 cm
Höger- eller vänsterhänt: Höger
Civilstatus: Singel
Stjärntecken: Stenbocken
Är dina föräldrar skilda: Ja
Skor idag: Ballerina, gick bara och handla pizza
Mål för året: Skaffa nya möbler till mitt rum
Det första när du vaknar: Somnar om x)

ANTAL
Som du kysst: För många för att hålla räkningen :O
Syskon: 2 - lillebror och storasyster
Piercings: 2 - öronen och naveln
Tatueringar: Nej men vill ha

FRAMTIDEN
Namn på barn: Alice, Victoria, Samir och Markus är fint
Vill bli när du blir gammal: Ihågkommen
Drömjobbet: Öppna en egen salong, klippning och manikyr

FAVORIT

Mat: Kebab
Sport: Dans
Djur: Chihuahua
Glass: Ben&Jerry's
Låt: Gabrielle - Survive
Nummer: 9
Tuggummi: Tutti frutti
Helgdag: Fredag - Söndag
Årstid: Sommar
Tandkräms-smak: Mint
Radiostation: The Voice

HAR DU
Någonsin varit kär: Ja
Blivit dissad: Ja
Rymt hemifrån: Nej
Föreställt dig ditt ragg naken: Haha vet inte
Sovit utomhus: Nej
Gråtit i skolan: Ja
Spytt i skolan: Nej
Velat bli modell: Ja min dröm!
Gjort något dumt som du skrattar åt idag: Haha massor
Sett en död människa: Nej vill inte heller :O
Använt droger: Nej
Ätit sushi: Smakat och det är blää!
Retats: Har jag väl

THIS OR THAT
Cider/Öl: Cider
Pepsi/Cola: Cola
Donken/Burger King: Båda (aa)
Kärlek/sex: Kärlek
Choklad/Vanilj: Båda
Jordgubb/blåbär: Båda
Kött/veg: Kött
Tv/film: Faktist båda
Gitarr/Trummor: Ingen
Adidas/nike: Adidas
Kinesiskt/mexikanskt: Kinesiskt, har inte smakat mexikanskt
Kakor/paj: Paj
Mtv/vh1: Mtv
Ztv/the voice: The Voice
Blind/döv: Döv

KAN DU

Gå ner i splitt: Haha nej :P
Skriva med höger och vänster: Maybe
Vissla: Nej :$
Blåsa en bubbla: Ja :D
Ha dina ögon i kors: Ibland funkar det
Nudda näsan med tungan: Nej

VEM VAR DEN SENASTE PERSONEN
Du pratade med: Min lillebror, sa till han att han skulle käka lunch
Du kramade: Wojtek, träffa han nere när jag skulle handla pizza
Du skällde på: Anwar, igår i skolan

SENAST DU
Skrattade: Idag när jag tittade på hannah montana (aa)
Grät: Igår
Såg en film: Igår, Beverly Hills Chihuahua
Tugga tuggummi: I förrigår
Drog ett skämt: Drar aldrig skämt
Sjöng en sång: Sjunger alltid

VAD ÄR DET
Utanför ditt fönster: Ica :P
Du lyssnar på för musik: Rnb
Du har på dig: Mjukis och tjocktröja
På din musmatta: Porträtt av min lillebror när han var liten :P
För smink du använder: Maskara

HAR DU NÅGONSIN
Blivit utskälld av en lärare: Many times
Ljugit om din ålder: Har väl hänt
Bråkat utan anledning: Det händer

HAR DU UNDER SENASTE MÅNADEN
Druckit alkohol: Nej, händer nog nästa vecka ;)
Rökt: Ja :S
Hånglat: Ja -.-"
Shoppat: Ska shoppa imorn ;)
Skejtat: Skejtar inte
Bakat: Nä
Solat: Ja

Klockslag när blev klar: 13.41


Kommentera här:


♥ Vad heter du?


♥ Har du blogg?


♥ Vad har du på hjärtat baby?