14/5

Hejsan kära bloggläsare.
Jag har inte kunnat skriva nått inlägg alls idag för jag har varit så upptagen. Så jag tänkte berätta lite vad jag har gjort hela dan. Faktist så har jag pluggat för det mesta. För mig var det först tandläkare sen var det skola. Sen slutade jag 10 över 2, slutar igentligen 20 över men vi fick sluta tidigare bara för det var för pratigt. Sen har jag gått hem och väntat på Rodde och Adrian för vi skulle plugga svenska tills imorn. Ungefär vid 4 kom dom till mig, vi pluggade faktist! Det gick bra men Rodde ska alltid hålla på att göra roliga saker så man dör av garv mitt i plugget. Vi ska vara klar med berättelseklockan tills imorn men vi har typ gjort hälften, ska försöka plugga imorn på håltimmen. Sen har jag och Adrian taggat till träningen, vi dansade lite själva sen så har vi fått lite information av Kibbe om olika saker t ex ung08, övernattningen, vad som kommer hända i sommar och massa annat. Sen har jag kommit hem och pluggat matte eftersom vi har prov imorn. Hoppas det går bra för mig imorn, men faktist så ska jag koncentrera mig på tv:n nu (aa) Juste, Ronja fyller år idag så ett stort GRATTIS till henne (: <3


Kommentera här:


♥ Vad heter du?


♥ Har du blogg?


♥ Vad har du på hjärtat baby?