27/5

Hejsan kära bloggläsare.
Vet att klockan är mycket men nånting måste jag skriva om. Jag har varit i skolan idag, började 5 över 9. Samme kom till mig kvart i 8 bara för att han skulle hämta sitt lås, sen så kom Wojtek till mig 10 över 8 och väntade på mig sen så taggade vi till skolan tsm. Roligaste lektionen var so, vi hade vikarie. Vi pratade om nånting som jag nu inte kommer ihåg, Anwar skit rolig, smööööörar hela tiden, han lekte bäst och trodde att han kunde allt men sen blev vår lärare trött på han för han pratar för mycket så han fick inte prata längre, haha fett synd! Fyfan vad jag sitter och dör av garv asso. Wojtek fick bara penis i sitt huve så han snackade om det typ hela lektionen. Efter skolan så var jag med Benan och Dunja, vi rökte vattenpipa, det var så länge sen så hade längtat rätt mycket :D Benans bror fett rolig, han är en typiskt barnunge och jag vet att han tycker jag är cool (aa) Hade träning idag halv 8 men den orkade jag inte gå på för jag har fett ont i mina fötter + axel och vi skulle ändå bara ha styrka och kondition. Jag var ute istellet med Benan, Wojtek och Johan. Sen kom Geo och Raffa men då var kl 9 och då skulle vi hem. Jag och Benan har spelat wii hela kvällen, det var faktist skit kul, hon taggade hem för ungefär en kvart sen. Ska faktist börja ta och lägga mig nu, men det är chill för jag börjar tio i tio, så skööööönt. Men nu ska jag lägga ut lite bilder som jag lyckas knäppa till. Puss!

Jag i Benans heta brillor, ska skaffa sånna i rosa, mouhaha :D


Benans brorsa, haha barnunge (:


Vattenpipa








Jag och Benan





Postat av: elina ^.^

haha.. jag har såna lila.. fast i rosa, men i dem andra modellen du vet :P hahah :D skitfina.

2009-05-28 @ 17:30:06
URL: http://eeliinasrisuk.blogg.se/

Kommentera här:


♥ Vad heter du?


♥ Har du blogg?


♥ Vad har du på hjärtat baby?