28/5

Hejsan kära bloggläsare.
Som ni kanske ser så har jag nästan aldrig tid att skriva i bloggen. Bara på kvällarna innan jag lägger mig. Men i alla fall, jag har haft en vanlig skoldag. Wojtek kom hem till mig på morgonen, han decka i min säng bara för att han var så trött, haha. Efter skolan så har jag, Dunja och Emma taggat till Benan. Benan var inte i skolan idag bara för hon mådde dåligt. Vi har inte gjort nånting, bråkat, men det orkar jag inte ta upp. Vi taggade till centrum 7 bara för att det var crazy night. Det innebär att det är rea på vissa saker. Har handlat upp för 600 kr -.-" Men har fått rätt så mycket ändå (: Kom hem ungefär halv 11. Nu ska jag faktist ta och lägga mig eftersom jag ska fixa mig extra fin imorn om det går. Ska först slänga ut bilder på vad jag köpt. Puss!

(klicka på bilderna för att se dom större)
  
2 par tights från h&m för 79,50 kr
maskara från kicks för 125 kr
läppglans från h&m för 39,50 kr
eyeliner glitter från h&m för 39,50 kr
4 par örhängen från ur&pen för 25 kr/st
orange topp från h&m för 149 kr


Kommentera här:


♥ Vad heter du?


♥ Har du blogg?


♥ Vad har du på hjärtat baby?