29/5

Hejsan kära bloggläsare.
Jag har precis snackat med Vickan i telefon. Ingenting ni behöver veta i alla fall ;) Det har varit en vanlig skoldag, ingenting speciellt att berätta om. Efter skolan så taggade jag, Dunja och Benan till ringen. Sen taggade jag upp till mig för att packa badkläder för vi skulle till barnsjön. Sen gick jag upp till Benan och det tog mera än 2 år tills vi kom ut. Vi va framme vid barnsjön vid 5 och där var Alex, Robin, Wojtek, Filip och Johan. Jag bytte om på en gång och hoppade direkt i vattnet, Benan och Dunja bada inte för dom banga. Det var ganska varmt i vattnet, vissa ställen var det kallt och vissa ställen var det varmt. Badade en liten stund sen gick jag upp till solen och chillade. Taggade hem runt 8 och har tittat lite på tv och spelat wii :) Nu finns det ingenting mer att skriva imorn. Ska hem till Benan imorn eftersom hon har fest så jag tror inte jag kommer kunna skriva nånting imorn för ska slagga hos henne oxå. Har skrivit det hära inlägg i evigheter nu så ska ta och publicera det nu. Ciao!

Har inte gjort om bilden, bilden blev så när jag track på klick


Jag och Alex, fan vad bra han blev på bild :O


Jag, Dunja och Raffa

Postat av: ciara

kan du lägga in en bild på filip? :) snälla (aa)

2009-05-29 @ 23:42:15
Postat av: maj

du e jätte söt ;)

2009-05-30 @ 00:11:11
URL: http://mildmelody.blogg.se/

Kommentera här:


♥ Vad heter du?


♥ Har du blogg?


♥ Vad har du på hjärtat baby?