7/5

Jag har bara varit på en ända lektion idag och precis haft utvecklingsamtal :O Men såklart att det finns anledningar till varför jag inte varit på spanskan, engelskan och matten. Vi hade simning på idrotten så efter simningen så måste man hålla på och fixa sig och sånt. Så vi gick aldrig på spanskan för vi hann inte, fina flickor kommer försent :P Gick aldrig på engelskan för det var fotbollsmtach, forellen mot andra skolor så då satt jag och titta på. Sen på matte lektionen behövde vi inte äns vara kvar, vi fick gå och titta på fotbollsmatchen så vi ba ok och gick. Efter skolan så har jag varit med Vickan. Har fått min skolavslutningsklänning nu, är skit glad (aa) Har haft träning, efter träningen så var jag med Benan, Rodde och Nathi. Sen gick Rodde och Nathi och då kom Raffa så vi har suttit utanför bowlinghallen och snackat om allt möjligt. Och det var skit kul, snacka skit länge. Nu är jag i alla fall hemma och deppar, ska titta runt på andras bloggar nu. Puss!


Haha där ligger jag och softar ;)


Postat av: elina ^.^

sv: hahaja! :D

2009-05-09 @ 12:03:01
URL: http://eeliinasrisuk.blogg.se/

Kommentera här:


♥ Vad heter du?


♥ Har du blogg?


♥ Vad har du på hjärtat baby?