Bästavän slaggar

Igår så slaggade bästavän hos mig så jag orkade aldrig gå in på bloggen att skriva. Somsagt så hade vi styrka och kondition och jag tvingade Emma, Vickan, Rodde och Nathi att vara med. Och det var dom, så glad jag blev :D Jag höll på att dö igår, jag skrek som i helvete. Som om jag vore gravid :O Det var jobbigare nu än förra gången! Efter träningen så va jag, Emma, Benan och Dunja. Gjorde ingenting speciellt, gick upp på loket taket och sen gick vi hem. Jag och Emma tjockade oss på massa godis och så tittade vi på skräckfilm. Vi tittade på the grudge och Emma somnade så jag låg och kolla ensam! :O Det var fan läskigt. Men nu har jag och Emma vaknat och så har vi badat och nu håller vi på att fixar oss. Förlåt för jag aldrig slängde ut dagens outfit men jag slänger ut gårdagens outfit nu.





Postat av: katta

okej

2009-05-25 @ 18:48:25

Kommentera här:


♥ Vad heter du?


♥ Har du blogg?


♥ Vad har du på hjärtat baby?