Gårdagen

Hejsan mina kära och älskade bloggläsare.
Förlåt för jag aldrig skrev igår, men jag decka i sängen direkt när jag kom hem. Det var en vanlig skoldag, coookt varmt var det :O Schtekte i mina ben, men otroligt skönt (aa) Hade matteprov igår och jag tror faktist det gick bra. Gjorde alla tal förutom en och det var 14 tal. Klarade till och med talen som var överkurs :D Skit stolt! Menmen, sen slutade jag halv 2. Sen skulle jag ha möte halv 3 i nyboda, visste inte vad jag skulle göra innan så jag var med Vickan en kort stund. Sen blev kl 20 över 2 så jag tänkte att Rodde kunda cykla mig till nyboda. Och det gjorde han så snäll som han är. Där hade vi möte och vi pratade lite om olika saker som skulle hända i sommar och sånt. Sen har vi firat Ronja i nyboda eftersom hon fyllde år, dansat och ätit tårta. Sen har vi varit i gårn och spelat pingis, jag dör av garv bara för att Kolo är störd i huvet. Sen har vi bakat smulpaj, alla säger att den va god mouhaha (aa) Sen vid halv 11 drog vi hem och jag decka i sängen direkt. Men nu ska jag slänga ut bilder och sen ska jag slänga ut gårdagens outfit. Enjoy!

Haha, vi bjuder på bilden :D


Inte världens finaste, men ändå så ser den levande ut (:


Min, Vickans och Belindas teckning - fin va ? (aa)


BABYFACE ? kolla hur liten jag ser ut :O


Ronja älskling <3

Postat av: lollo

vaa söt varissa på din bild,

asso den du tycker du har babyface på :) <3

2009-05-16 @ 10:43:26
URL: http://tbgg.blogg.se/
Postat av: ellen ~

varissa sötnos :D

2009-05-16 @ 22:51:45
URL: http://nobodybutme.webblogg.se/

Kommentera här:


♥ Vad heter du?


♥ Har du blogg?


♥ Vad har du på hjärtat baby?