Hos Benan

Jag är hos Benan just nu, kom på att jag glömde slänga ut dagens outfit igår :$ Gör det idag, lovar! Idag så har min skoldag varit tråkig förutom so lektionen. Asso jag, Vickan, Wojtek, Micke och Anwar flumma som fan på lektionen :D Anwar "råkade" nocka mig på lektionen så jag fick typ hjärnsläpp så jag typ skratta åt allt även fast det inte var roligt. Jörgen vår so lärare hållde kvar mig, Vickan och Anwar igen för andra gången. Han har sagt till oss att vara tysta, men vi kunde inte hålla oss. Så han vill inte ha nån tredje gång :P Konstigt så hållde han inte kvar Wojtek och Micke. Benan gick i vår klass idag, hon kanske får byta om hon sköter sig ;) Det är ett äckligt väder ute, det regnar :O Men nu ska jag gå in lite på pea, skriver när jag kommer hem. Puss!


Kommentera här:


♥ Vad heter du?


♥ Har du blogg?


♥ Vad har du på hjärtat baby?