Igår, en skit rolig dag

Förlåt för att jag aldrig skrev igår, kom hem så sent så orkade inte logga in på datan. Men igår hade jag en skit rolig dag. Det börjar med skolan, men det var inget rolig. Efter skolan åkte jag, Patricia, Edessa och Lollo till stan för att se på bio. Vi tittade på Hannah Montana the movie (aa) Den var faktist skit bra. Vi hade kul både påvägen dit och påvägen tillbaka. Påvägen tillbaka så luktade det typ avlopp på tunnelbanan (?) Så vi sniffade cocosnött hudkräm, haha skit dumma. Och det var en tant som satt och skratta åt oss, haha hon förstog vår humor :D Efter vi varit i stan så åkte vi till nyboda. Vi skulle fira Kolo som fyllde år i onsdags, vi grillade och dansade. Jag stog och grillade, samtidigt stog jag och dansa. Alla hade så kul, och jag kände mig som jag på nått sett. Jag var super glad och skämdes inte för att se ful ut vad jag än gjorde, så var jag förut. Och jag kände att jag var det igår. Det var en skön känsla. På kvällen så hade vi utebio, vi tittade på The Uninvited, den har jag alltid velat se på bio :) Den var läskig, alla satt och skrek haha, skit kul. Jag har saknat det hära fett mycket, det var ett tag sen det var såhär roligt i nyboda. Och så har jag saknat Kibbe för jag såg hur roligt han hade igår och hur glad han var. Sen kom jag hem kl 12 och jag snackade med min dumma thai Nathi :D Nu hade jag tänkt att slänga ut lite bilder.

Det hära vädret älskar jag!



Hannah Montana, skulle kunna se den igen :O


Mmmmmmm, gooooodis (aa)


Varissa är bäst på att grilla :D


Kibbe filma mig när jag var som fulast haha :P

 
Edessa otroligt söt, jag otroligt ful men bjuder ;)

Postat av: elina ^.^

du är så sockersöt! <3

2009-05-09 @ 12:00:10
URL: http://eeliinasrisuk.blogg.se/
Postat av: emma

ska fråga vad brtyder sawadeekaa och kob khun ka? :)

2009-05-09 @ 12:02:13
Postat av: Edessa:D

Hhaha varre jag vet att jag är otroligt söt:D men inte på den hära bilden:D <33

2009-05-09 @ 15:34:28

Kommentera här:


♥ Vad heter du?


♥ Har du blogg?


♥ Vad har du på hjärtat baby?