Kort om min skoldag

Hej kära bloggläsare.
Börjar med att jag vaknar kl 6, va rätt morronpigg. Taggar till skolan kl 7.35 för att hinna med bussen. Sen börjar min första lektion kl 8, mentorstiden. Efter mentorstiden så hade jag svenska, som vanligt blir JAG tillsagd av Boel. Hon är fett jobbig för hon märker mig för den lilla saken jag gör men på andra märker hon ingenting :O Efter svenskan hade jag so, vi skulle fortsätta med frågorna, men självklart kan jag ingenting så jag skriver av Robin hehe :D Sen hade vi idrott och vi hade brändbollsmatch, 7f mot 7e och d. Tjejerna i f var så många så dom satt ihop e och d. F vann, vi förlora pga vissa som inte äns ansträngde sig -.-" Jag och Camilla hade fight, hon var fett jobbig. Hon tål inte att jag äger ut henne så då va hon självklart tvungen att ta tag i mig. Sen hade vi lunch, jag och Vickan skulle gå till ett ställe ensamma och prata medans Nathi, Rodde och dom andra skulle till donken. Men Nathi och Rodde håller i mig och Vickan så dom drog med oss till donken. Efter lunchen hade vi spanska och jag pratade inte så mycket idag, va mest tyst och lyssnade på musik. Sen har vi haft håltimme och då har jag och Vickan snackat om massor. Och sista lektionen no, som slutade för en timme sen. Det var min skoldag, inte så kort var den. Slänger ut dagens outfit strax lr ikväll. Puss!


Postat av: emma

jag har hört att din kompis som lite tjock hon heter Benan eller nånting bråkade med en tjej som går i 7f och den där tjejen grät :S

2009-05-04 @ 17:07:56
Postat av: varissa

ok, vem grät ?

2009-05-04 @ 17:09:52
URL: http://alltomvarissa.blogg.se/
Postat av: emma

hon som går i 7f

2009-05-04 @ 17:42:18
Postat av: varissa

ok, nu vet jag vem.

vet nu till och med vad som hänt.

2009-05-04 @ 20:34:15
URL: http://alltomvarissa.blogg.se/

Kommentera här:


♥ Vad heter du?


♥ Har du blogg?


♥ Vad har du på hjärtat baby?