Lagvecka - Måndag

Det är lagvecka den hära veckan, så mina lektioner kommer att vara annorlunda. Idag hade vi i alla fall återhämtning i olika ämnen, vissa hade fördjupning vad det nu innebär. Jag hade återhämtning i no och jag fattade ingenting vad jag skulle göra. Så jag fick jobba i annat och jag valde engelska för jag låg efter. Efter lunchen tänkte jag välja spanska men jag va inte på humör för att gå på lektionen så jag och Benan gick och snackade lite för det behövdes. Det har hänt massa saker om jag sett och hört, och det är inga roliga saker tro mig. Men sen hade vi so prov och det gick inte alls bra för mig. Sen har jag gått hem med Benan och Dunja, vi satt och snackade om olika personer. Vad som var bra med den personen och vad som var dåligt. Nu måste jag ligga och fundera, jag trodde verkligen inte det här om han, jag trodde verkligen inte det..


Kommentera här:


♥ Vad heter du?


♥ Har du blogg?


♥ Vad har du på hjärtat baby?