Lagvecka - Onsdag

Sista dan i skolan, sköööööönt! Nu är det en långhelg från torsdag till måndag, mihi (aa) Ska berätta kort om min dag, först hade jag månresan, sen hade jag musik. Och efter lunchen hade jag brändboll men var inte med. Efter skolan så taggade jag, Benan och Dunja till ringen. Sen tagga Benan hem för hon skulle prata med sin mamma och jag och Dunja taggade hem till mig och käka nudlar. Imorn blir det inget guldkort för Emma får inte den här veckan. Men kommer skaffa innan henne på fredag. Då skaffar jag ensam och då kommer jag få stå ensam =( Men Benan sa vilken idiot skaffar guldkort nu, det kommer inte vara så mycket kö så jag får väl hoppas att det går snabbt. Förra året tog det 3 timmar -.-" Men Dunja är nere och hämtar Emma så jag väntar tills dom kommer upp. Men nu räcker det med mitt skrivande. Har styrka&kondition träning på kvällen. Skriver mer ikväll. Puss!

Postat av: ^^

på måndag var det ledigt eller?

2009-05-20 @ 22:22:10

Kommentera här:


♥ Vad heter du?


♥ Har du blogg?


♥ Vad har du på hjärtat baby?