Lagvecka - Tisdag

Hejsan bloggen.
Idag hade vi forellmaran, vi fick springa 4 km. Det var fan jobbigt! Det var jobbigare än jag hade förväntat mig, fucking uppförsbacke och grejer :O Men jag klarade innan 30 min, det kan jag säga stolt (aa) Jag sprang på typ 26 lr 27 min tror jag. Och jag stanna bara en gång, det var bara för att det var en lååång uppförsbacke. Sen slutade vi för dan, skit skönt. Jag och Wojtek gick hem till Vickan för vi skulle duscha. Sen efter vi hade duschat och fixat oss så skulle vi träffa Nathi och Anwar. Vi gick hem till Nathi men jag hade thailändska prov så jag va tvungen att gå på min thailändska. Kan säga att det gick bra på provet. Men sen kom jag tillbaka och vi gjorde inget speciellt. Sen vid 4 drog jag, när jag var påväg hem så träffa jag Emma och Nadja vid graniten så jag var med dom. Vi gjorde ingenting, luffade i timmar. Sen kom Cissi, Lollo och Hb. Vi gick från graniten vid 6, då gick vi upp på loket taket. Haha inget annat att göra, sen taggade vi till njupkärrstaket. Sen har jag varit ute med dom tills 8. Sen gick jag ut igen halv 9 för att träffa Benan, vi har snackat om massa saker som jag inte tänker ta upp. Men jag är fett ledsen, det är mycket jag går igenom. Jag är svag, känns som jag inte orkar mer. Men nu har jag ingenting mer att skriva, slänger ut dagens outfit snart.


Kommentera här:


♥ Vad heter du?


♥ Har du blogg?


♥ Vad har du på hjärtat baby?