Lista

- Jag har insett att min senaste kyss:
var ett tecken på att känslorna finns kvar

- Jag lyssnar på:
just nu tiden är förbi av mille, annars lugn rnb

- Jag pratar:
hela tiden, är bara tyst när jag lyssnar på musik

- Jag älskar/tycker om:
min familj, mina vänner, dansen, mat och han <3

- Mina bästa vänner är:
emma bergendorff, dom 3 närmaste är victoria, benan och dunja <3

- Min första riktiga kyss:
var nog med kevin enqvist när vi var tsm, inte första men den var äkta <3

- Jag avskyr när folk frågar:
vad det är med mig och försöker pressa ut svaret när jag inte vill säga

- Kärlek är:
det bästa som finns, men ändå det värsta som finns

- Mitt bästa minne:
var i somras 2008, bara om jag kunde spola tillbaka tiden

- Jag kommer alltid att:
tänka på allt jag och han gått igenom - vänskap, kärlek, bråk och tårar

- Jag tröttnar aldrig:
på att titta han i ögonen..

- Sist jag grät var:
typ.. hm.. det minns jag inte :S

- Min mobiltelefon är: 
en sony ericsson walkman W595

- När jag vaknar på morgonen:
så går jag upp och käkar frukost (aa)

- Innan jag går och lägger mig:
så måste jag alltid skriva i bloggen :)

- Just nu tänker jag på:
om jag fortfarande orkar..

- Bebisar är:
grymt söta, men mina bebisar är nathi, rodde och wojtek :D

- Imorgon ska jag:
ha på mig min nya topp jag köpt och fixa mig extra fin

Postat av: wari

Haha! kan inte tänka mig att min brorsa e bebis:PFett ugly han e asså!

2009-05-29 @ 16:17:33
URL: http://alwayswari.blogg.se/
Postat av: Mitchell

Sv: Tack ;D

Haha nee, det är lugnt :P

2009-05-29 @ 17:09:51
URL: http://miitchell.blogg.se/
Postat av: Victoria

Svar: Jag går på dans på fritidsgården southside ;p

2009-05-29 @ 17:13:07
URL: http://natdhasis.blogg.se/
Postat av: rodde

finna bebisar du har ;)<3

2009-05-31 @ 21:24:13

Kommentera här:


♥ Vad heter du?


♥ Har du blogg?


♥ Vad har du på hjärtat baby?