Lista

KÄRLEK
1. Är du singel nu? Japp, men gillar en speciell person
2. Föredrar du långa förhållanden istället för korta? Yes I do
3. Är du redo att satsa på ett seriöst förhållande nu? I think so..
4. Har du dumpat någon och sedan ångrat dig? Yes I have
5. Har du hållt på med någon för att göra någon annan svartsjuk? Det kan vara möjligt :P
6. Sagt jag älskar dig till någon utan att mena det? Ett så starkt ord, tror inte det
7. Sagt jag älskar dig till någon och verkligen menat det? Japp och jag menar det
8. Sparat något från ett gammalt förhållande? Yes a picture
9. Somnat gråtande pga kärleken? Det har hänt många gånger
10. Varit otrogen? Nej det skulle jag aldrig vara om jag verkligen älskar personen
11. Hur länge har du varit tillsammans med någon som längst? Ja, typ 5 månader (?)
12. Har du någonsin varit kär? Yes I really have
13. Har någon du varit tillsammans med ljugit för dig? Jag tror det..

KOMPISAR
1. Har du nån bästa vän? Japp och jag älskar henne
2. Är du ofta med dina vänner? Of course ;)
3. Säg namnet på en riktigt bra vän? Victoria
4. Kan du vara dig själv med dina kompisar? Haha absolut
5. Har du hatat din bästa vän? Det har jag förmodligen
6. Litar du på din bästa vän? Vet inte om jag gör det fortfarande
7. Har någon av dina närmaste vänner någonsin svikit dig? Det har väl hänt
8. Har någon av dina närmaste vänner fått dig att gråta? Det har oxå hänt
9. Vart bor din bästa vän? Mellanbergsvägen
10. Vilken kompis var du senast med? Edessa
11. Har du många kompisar i din klass? Ja typ alla
12. Vilka/Vem är du mest med i din klass på skolan? Victoria
13. En vän som du känt sen du var liten? Kim och Cajsa, fast har ingen kontakt längre

SISTA SOM
1. Du fick en puss av? Ouff ingen aning, det måste ha varit nån från sanning lr konka
2. Sov med dig i samma säng? Ehm.. ja vem var det (?)
3. Du delade ett riktigt skratt med? Always Victoria
4. Du gick på bio med? Patricia Edessa och Lollo, vi tittade på hannah montana
5. Du gick på stan med? Mamma (aa)
6. Du ringde? Nathi
7. Skickade ett sms till dig? Frida
8. Du kramade? Ingen aning, nån från igår i alla fall
9. Gjorde dig mycket ledsen/besviken? Hm.. tar inte upp namnet
10. Du skrev med på msn? Nathi
11. Gav dig en komplimang? Haha Shady igår, sa att min klänning var fin x)
12. Du kollade på film med? Samme tror jag, vi tittade på the eye
13. Du åt med på resturang? Mamma


Kommentera här:


♥ Vad heter du?


♥ Har du blogg?


♥ Vad har du på hjärtat baby?