Lite mer om idag

Lollo kom till mig och vi pluggade lite. Sen behövde min hjärna vila så vi gick ut och köpte en slusch. Sen gick vi till fotbollsplan och satt vid ett berg. Moa och Yasmine kom så vi satt och prata lite. Sen tagga jag och Lollo till njupkärr för Rodde och Anwar var där. Filip och några andra var oxå där. Vi körde "die" på taket, haha! Jag och Lollo fick problem med att komma upp och ner x) Sen tagga jag hem vid 9, har duschat och sånt nu. Ska läsa på so lite mer, men först slänger jag ut massa bilder som jag fick med mig (:












Jag vet att jag är otroligt ful här men jag bjuder ;)


Haha klantiga Varissa :P







Postat av: Jessica

roliga bilder! :)

2009-05-18 @ 00:21:17
URL: http://jjjjjessica.blogg.se/

Kommentera här:


♥ Vad heter du?


♥ Har du blogg?


♥ Vad har du på hjärtat baby?