Måndag

Tjuu på bloggen.
Ska berätta lite kort om min skoldag. Började kl 8 med mentorstiden. Därefter började svenskan kl 8.40. Efter svenskan blev det en halvtimmes so och direkt efter so fick man skynda sig till idrotten. På idrotten så skulle vi jogga ett halvt varv runt vallen, jag joggar och rammlar. Först var Nathi bredvid mig och han putta mig åt sidan, sen kom Vickan från ingenstans och putta mig så jag rammlade. Snubblade på mina fötter så landa på marken, har fått sår på knäna, aj säger jag bara. Nathi var jätte gullig som bärde mig på ryggen tillbaka. Sen var jag inte med på idrotten för kunde inte gå så bra. Lunchen var direkt efter idrotten så vi tog det lugnt när vi skulle byta om, men när vi kom till matsalen så var maten slut precis när jag skulle få ta. Så jag åt ingen lunch och det var värsta goda lunchen. Efter lunchen så började spanskan kl 1, skötte mig bra tror jag. Satt bara och sjöng lite rakt ut i klassrummet, haha jag är störd. Sen hade jag håltimme eftersom jag har no i den andra gruppen så jag, Vickan, Wojtek, Micke, Anton, Robin och Nico gick till en park. Där tog vi bilder, lekte lite och körde sanning lr konka. Det var skit kul, man fick ju höra massa hemligheter nu ;) Sen började no kl 3 som slutade kl 4 sen. Men vi fick sluta en halvtimme tidigare. Nu är jag hemma och har käkat 2 glassar :O Min träning börjar om en kvart men vet inte om jag ska gå, har ont i knäna + måste plugga. Har bestämt att sköta alla mina läxor direkt efter utvecklingsamtalet. Oj, det här vart inget kort inlägg, men ska slänga ut lite bilder nu som jag fick med mig idag. Puss!


Wojtek klassens pajas, love you (:


Victoria sunshine in my life <3


Älsklingar!

Postat av: Victoria

Svar: aa visst är dom coola ;p

2009-05-11 @ 18:00:38
URL: http://natdhasis.blogg.se/

Kommentera här:


♥ Vad heter du?


♥ Har du blogg?


♥ Vad har du på hjärtat baby?