Nathi

Nu har jag kommit hem från Nathi. Jag ska berätta lite kort om hans födelsedag. Börjar med att jag och Benan taggar till centrum för att träffa Vickan och köpa nått till Nathi. Sen efter vi köpt lite saker till han så taggade vi till bollmora för att möta Rodde. Sen möttes alla där och vi gick alla tillsammans till Nathi. Jag kan berätta vad jag, Vickan och Benan har köpt till han. Vi köpte en t-shirt, vax, choklad och sex-tärningar :P Jag skämdes lite för sex-tärningarna haha! Sen när han skulle öppna allas presenter så låg sex-tärningarna på bordet. Jag och Vickan ba shit för hans mamma och alla sitter där. Vi ba shit vad ska vi göra. Sen jag viskar till hans lillesyster ba "Wari, Wari" hela tiden. Till slut hon hörde mig så jag gjorde lite kroppspråk och bad henne ta bort tärningarna. Hon tittar på dom och leker med dom, haha jag höll på att kissa på mig :P Jag och Vickan sitter och dör av garv. Nathis farmor tyckte jag och Vickan såg ut som tvillingar, hon trodde det först men sen när hon såg vårt ansikte så såg vi inte lika ut haha, men hon tyckte vi var jätte söta och hon själv är jätte söt (: Det har faktist varit ganska roligt och jag kommer gärna hem till han igen för jag tyckte om hans säng :D Men nu ska jag sluta skriva och slänga ut lite bilder istellet. Puss!



















Postat av: victoria

haha vilken jävla bild den där längst ner! love it, en levande bild ..

2009-05-05 @ 14:37:13
URL: http://alltomvictoria.blogg.se/
Postat av: elina ^.^

jag älskar bilder där folk skrattar (A) hehe

2009-05-09 @ 11:52:01
URL: http://eeliinasrisuk.blogg.se/

Kommentera här:


♥ Vad heter du?


♥ Har du blogg?


♥ Vad har du på hjärtat baby?