Omogna

Innan jag berättar om min dag så ska jag berätta en sak. Jag vill bara säga att Edessa, Patricia, Lollo och Shamsa är så fucking äckligt omogna! Edessa, har du inget liv lr? Sitter och skriver i Patricias blogg om oss, haha no life? Har du ingenting bättre för dig lr? Vi vill inte ha nånting med er att göra. Kan ni ta och låta oss vara lr? Skriv inte till oss, skriv inte om oss, prata inte med oss, prata inte om oss. Är ni ute efter bråk lr? Jag tänker inte sjunka lika lågt som er. Men om ni nu vill ha ett fucking bråk så kom då. Gör vad ni vill, bitchslapa mig, gör det. Men jag slår tillbaka. Jag fattar inte äns vad problemet är? Dör ni verkligen för uppmärksamhet, gör ni verkligen det? Så ni blev tvugna att gå fram och tillbaka i ringen för att vi skulle se er lr? Skit mobbade! Låt oss bara va, vi vill inte ha NÅNTING med er att göra, fatta det! Jag lever det bra och om ni nu oxå gör det, vf ska ni hålla på jidra hela tiden? Så tagga låååångt skit ungar, vi vill inte har nåååååånting med er att göra. Fatta det förfan!

Postat av: meltem

BRA DÄR VARRE! :D I LOVE U ! <3

2009-05-31 @ 23:38:54
Postat av: lollo

asso varissa för dt första vi gick fram och tillbaka i ringen för att först köpte vi chips och sen tagga vi , sen vi gick tillbaka för att köpa nått att dricka för vi blev törstiga , och sen tagga vi , sen så ville vi ha tuggumi och då sprang jag upp och köpte, sen så kom edessa och dom för att dom tyckte dt tog så lång tid för mig att köpa så dt va därför vi gick fram och tillbaka ..

för dt andra jag söker inte bråk , vill inte bråka , vill inte ha nå jävla bråk heller , så håll mig utanför! tack varissa för att du fanns och för att jag kunde lita på dig . men om ni inte vill ha NÅNTING med oss att göra , så okej , jag dör inte , jag har allt jag behöver ändå , men tack och ajdö för nu har jag inget mer att säga :)

2009-06-01 @ 07:43:41
URL: http://tbgg.blogg.se/
Postat av: shamsa

asso helt seiöst , för det första så va jag inte däär , för dt andra JAG lever redan mitt liv så bra utan uppmäksamhet och för dt tredja VAD I HELVETE HAR JAG GJORT DIIIIIIIIIG ?! :O ..

2009-06-02 @ 14:58:42
Postat av: varissa

ingenting shamsa, ingenting, men ditt namn hamna bara med där för du verkar tycka likadant som dom andra hela tiden..

2009-06-02 @ 23:01:52
URL: http://alltomvarissa.blogg.se/
Postat av: Patricia

Asso va ? , ingen av oss söker bråk . Och varför ska vi vilja ha uppmärksamhet av just er ? . Vi har dt bra som vi har dt. Och nej ingen av oss eller iaf jag vill inte ha problem. Om inte vi ska snacka eller skriva eller ngt, behöver inte ni dt heller.

Och som lollo sa, vi har dt bra som vi har dt .

Och kom ihååg. jag söker inte problem bara för att jag skriver dt här, bara så att du ska veta okej ?

2009-06-03 @ 19:38:26

Kommentera här:


♥ Vad heter du?


♥ Har du blogg?


♥ Vad har du på hjärtat baby?