Onsdag

Hejsan.
Det har varit en lång skoldag. Men nu är jag hemma och tittar på simpsons :) Missade första svenska lektionen pga att min väckarklocka väckte aldrig mig! På hemkunskapen bakade vi olika kakor, jag blev så mätt på dom så jag åt ingen lunch. Vi har lagvecka nästa vecka och jag har 3 prov -.-" Matteprov på fredag, soprov på måndag och thailändskaprov på tisdag. Nu gäller det bara att plugga. På måndag nästa vecka har alla återhämtning i olika ämnen och jag har det värsta ämnet no :O Det ämnet jag inte fattar nånting på, hur fan ska jag kunna klara det ? Om inte jag klarar det har jag på onsdag oxå -.-" Stackars mig! På lunchrasten gick vi till "gömstället" som inte är nått gömställe längre, för alla vet vart det ligger. Vi körde snurra flaskan, det har vi gjort sen i måndags. Och jag vet inte hur många jag pussat på den här veckan :O Men nu ska jag koncentrera mig på simpsons (aa) Ciao!


Kommentera här:


♥ Vad heter du?


♥ Har du blogg?


♥ Vad har du på hjärtat baby?