Övernattningen

Alla samlades i nyboda kl 9 på kvällen. Fast alla kom inte i tid. När alla var i nyboda så gick Kibbe igenom schemat som han hade gjort. Vilken tid vi ska göra det och sånt. Sen flummade vi och tog massa bilder som jag kommer att lägga ut :) Kl 12 på natten så gick vi en spökrunda. Vi gick ner till källaren. Abbas berättade om en tjej som heter Emma som har dött i nyboda. Och vi skulle besöka henne där hon var. Vi gick genom en liten gång, sen så börjar en skåp dampa och alla börjar skrika. Jag va längst fram med Benan, på gud det var läskigt att vara längst fram :O Men sen gick vi genom en dörr, det va typ massa sand och ljus och längst bort var typ ett litet hus (?) Så vi gick in med ficklampor och grejer för att lysa, det kom massa ljud så alla började skrika. Det var inte läskigt, förväntade mig läskigare, jag skrek oxå men det var bara för att få upp stämningen (aa) Sen hade vi frågesportstävling. Vi fick svara på frågor som handlade om dansen, kibbe och annat. Vår grupp kom 2:a så vi fick en dumle klubba hehe :P Alla väntade på maten, alla var fett hungriga, medans det fick vi gå till nyboda hallen och köra lekar. Vi delade in oss i 3 olika grupper, sen var det olika stationer man skulle köra. Första stationen var att hoppa säck, i vår grupp fick en köra 2 ggr för vi var en mindre och det blev jag. Och vi vann hihi :D Andra stationen så var det 4 personer från en grupp som skulle köra. Dom fick kola lr chokladsås över sin munn, sen skulle dom slicka bort det, när dom hade slickat bort det så skulle dom springa fram till en låda med mjöl i och leta efter en godis med ansiktet. Tredje stationen så var det bara en person från en grupp som fick köra. Det var ett äpple i en skål vatten med senap i, dom skulle ta upp äpplet med munnen och ta 10 tuggor, fyfan va äckligt asso. Alla grupper vann en station var så det blev rättvist :) Sen gick vi tillbaka till nyboda gårn och då fick vi äta. Gissa hur mycket klockan var ? Kvart över 3 på natten, den tiden äter vi i nyboda mat haha :D Tiden gick och alla ville sen köra anden i glaset. Och det gjorde vi. Vi satt nere i danslokalen för det ligger nere i källaren. Vi va rätt många så det funkade inte så bra, och när vi hållde i glaset kändes det som att det var nån som puttade på glaset, för det kändes inte verkligt i alla fall. Sen körde vi på ett annat sätt, vi höll varandra i handen och blundade, sen så frågade Barbara om Emma var här bland oss, vi sa att hon var välkommen att prata med oss. Sen sa vi till henne att visa tecken på att du är här och det var äckligt för det gjorde hon. Äckligast var när Barbara och Hb kände att nån gick bakom dom och att Ronja och nån till såg skuggan bakom dom. Usch läskigt! Jag somna inte förän 8 på morgonen, jag somna på ett pingisbord och sen flytta jag mig till ett biljardbord. Och jag sov i 3 timmar, vakna upp vid 11 och då var det frukost. Ingenting mer att skriva om övernattningen.

Träffade Wojtek, Vickan och Namme vid vallen 10 över 3 ungefär. Dom hade kollat på Andis och doms fotbollsmatch. Sen taggade vi till Wojtek och tittade på film. Jag typ halvsov för jag va så jävla trött -.-" Namme drog tidigt och Rodde kom. Sen flummade vi 4 och sen var Vickan tvungen att dra. Så då var det vi 3 men sen kom Emma och Soffe. Vi gjorde inget speciellt, vi gick till donken och Wojtek bjöd oss på 2 hamburgare var för sin 100 lapp. Fan va gulligt!

Sen har Emma slaggat hos mig och jag fick aldrig sova hos henne -.-" Hade bara sovit i 3 timmar på övernattningen, såklart jag blir trött då men jag fick inte sova. Så vi satt och snacka typ till 2 om olika saker. Min lillebror fyllde år idag och han hade kalas så jag och Emma har hjälpt till och passat snorungar. Vi har 2 nya pojkvänner, Alex och Adam. Alex är Emmas och Adam är min. Haha! Sen på kvällen har vi varit hos Benan. Nu kommer bilder från övernattningen. Puss!

Ego som vanligt


Jag och Benan


Jag och Benan kände oss som hemma ;D


Alla skriker SAAAAAJK ;)


Jag och Jessica (aa)


Bara för Yasemin blev söt :O


Jag och Kibbe :D


Jag och Ronja


HAHAHA den vart het ;D


Jag och Ronja igen + Jessica i bakgrunden x)


Kibbe och Abbas, där börjar spökrundan ;)


Vem är snabbast på att lägga in pennan i burken ? Pelin, Barbara lr Penda ?


Vem orkar göra flest armhävningar ? Pelin lr Penda ?


Haha vem är snabbast på att cykla på minicyklarna ? Kibbe lr Barbara ?


Karima fett söt :D


Jag och Gabbi


Vi är fett roliga :D


Där bor Emma :O


Barbara jätte söt :)


Anden i glaset


Nyvaken


Jag borstar tänderna


Teckning


Ful får man va ibland (:

Spökrundan


Slicka bort kolasåsen, stoppa in huvet i en låda med mjöl i och leta efter en godisbit ;D



Bit 10 tuggor på ett äpple som ligger i en skål med vatten och senap i, blää!



Kommentera här:


♥ Vad heter du?


♥ Har du blogg?


♥ Vad har du på hjärtat baby?