Puss på bloggen

Nu ska jag faktist ta och tagga till Benan. För hon har väntat på mig i timmar nu. Varför rubriken heter puss på bloggen är för att jag inte kommer skriva förän imorgon kväll. Jag ska vara med Benan och Dunja nu så jag kommer inte ha nån dator, sen på kvällen så är det övernattning i nyboda så då kommer jag inte heller kunna skriva. Sen imorn så ska jag vara med Vickan och Wojtek och kanske några till så då kanske jag inte hinner sitta vid en dator innan. Jag ska försöka bomba med bilder så ni har nånting att se på. Ni kan alltid ringa lr smsa mig, ni som inte har mitt nr, sorry för er. Nej men nu måste jag tagga. Ciao ha det så bra!


Listerin rena dynamiten mot bakterier, haha!

Postat av: Kimberly

SV: jag bråkar nt med henne. jag visste bara att hon skulle läsa mitt inlägg så ville bara att hon skulle veta det jag skrev. för i början visste ja nt att hon hade blogg ;) fattar nt vad alla vill mig? XD ja e nt efter ben & har aldrig varit det.

2009-05-22 @ 21:25:39
URL: http://kiwberly.blogg.se/
Postat av: kaotu

du ser ut som en APA กร๊าาาากกกๆๆๆ skoja bara/SÖT¨¨

2009-05-23 @ 14:10:05

Kommentera här:


♥ Vad heter du?


♥ Har du blogg?


♥ Vad har du på hjärtat baby?