Saknar bästavän

Jag saknar bästavän så mycket så jag tänkte lägga ut lite bilder på mig och min bästis som fortfarande finns kvar här hos mig!

Första bilden vi tog när vi började umgås, minns det


Haha den dagen vi åkte till södertälje


Vinter 08, alltid du och jag då


Helgen då du sov hos mig, ritade i varandra ansikte när vi sov haha


Vi var verkligen tajta då


Du, jag och donken hela tiden


Haha typiskt vår humor, tråkig humor säger alla men vi dör av garv


Den dagen du och Samme sov hos mig, ansiktsmålning haha


Alltid du och jag som ska rammla och lägga oss på marken


Den dagen vi var på bio och såg the unborn, haha minns det mycket väl


Efter badningen, så jävla bäst vi va när vi skulle tömma bort allt vatten


Bus i tvättstugan den dagen haha


Saknar när du alltid sov hos mig och när vi alltid tittade på skräckfilm


Sista bilden vi tog tillsammans

Postat av: emma

jag vet inte varför, men jag får alltid tårar när jag tänker på dig, för vi har så mycket minnen och helt plötsligt tar allt bara slut. alla gånger vi har bråkat harjag suttit och bölat, jag vet inte varför, men det är svårare utan dig älskling. jag saknar dig så himla mycket, det svider att veta att det kanske aldrig blir som det var då. men sanningen är, jag älskar dig varissa muangprom, min tvilling , bästavän och andra halva, jag saknar dig!

2009-05-12 @ 08:07:08
URL: http://oonlythebest.blogg.se/

Kommentera här:


♥ Vad heter du?


♥ Har du blogg?


♥ Vad har du på hjärtat baby?