Skit varm dag

Hejsan kära bloggläsare.
Idag har det varit så fucking varmt, driver inte :O Men det var ingen skola för oss idag för vi hade studiedag, så skönt :) Jag har varit i skrubba och badat. Cykla dit med Emma, Samme och Cissi. Samme skjutsade Emma och jag skjutsade Cissi. Det var fan jobbigt att cykla, höll på att dö. Va där med Wojtek och Patrik, senare kom Filip och company. Sen drog vi till barnsjön. Det var varmare där än i skrubba. Jag hoppade i med Filip, kände mig rätt stolt nu för jag hoppa i på en gång istellet för att doppa mig först. Sen har jag taggat till nyboda halv 7 för att fira Edessa eftersom hon fyller år idag, grattis till henne. Sen har vi haft träning kl 7 till 9. Och nu ligger jag här i min säng med laptoppen i knät och chattar med Meltem och nån rolig snubbe :D Jag har hållt på med det hära inlägget länge nu så ska ta och slänga ut bilder och sen nog sova. Ciao!

Årets nyhet, jag kan cykla :D


Jag och Wojtek :)


Jag och Emma


Jag och Cissi


Haha lilla jag :D


Från vänster - Wojtek, Emma, Jag och Patrik


Från vänster - Cissi, Emma och Jag


Gaaasch! :D


Jag och Samme :)

Postat av: eve

fett gullig bild på dig och samme! :o :D <3

2009-05-26 @ 16:04:43
URL: http://lilleve.blogg.se/
Postat av: wari

hej varissa.Skulle bara säga att vi ska inte till Bowlinghallen nästa tisdag.Men vi ska vara där vid sal 10.Man skulle tar med allt som vanligt det vi har bestämt oss i dag.Så aa ses väl i morn;)

2009-05-26 @ 19:23:22
Postat av: wari

japp,ofc jag e kär.Varissa <3 (?) vet inte...:) nåå..hur går det för dig sj om killar:)

2009-05-26 @ 22:26:20
URL: http://alwayswari.blogg.se/

Kommentera här:


♥ Vad heter du?


♥ Har du blogg?


♥ Vad har du på hjärtat baby?