Test

ALLA TJEJER GÖR TESTET
tonåren / kärleken / vänner / mogenhet

Tonåren
Hur gammal är du? 14
Har du det bra hemma? Ja
Har du bra självförtroende? Sådär
Kan du lita på dig själv? Tror det
Hur tycker du att ditt liv är? Faktist bra
Har du ett bra liv tycker du? Jag har allt jag behöver
Vill du ändra på något i ditt liv? Faktist inte
Är du nöjd med din kropp? Absolutely
Något du vill ändra med din kropp? Hm.. kanske sötare fötter (aa)

Kärleken
Har du någon kille? Nepp
Vill du ha kille? Hm.. både ja och nej
Gillar du någon nu? Japp
Trivs du tillsammans med någon kille? Det är en självklarhet
Gillar du långa eller korta förhållanden mest? Långa

Vänner

Har du bra vänner? Ja
Du tycker om att va med dina vänner? Såklart
Har du många vänner? Ja
Vad heter dina bästa vänner? Emma och Victoria
Vad är bäst tycker du, med få bra vänner eller med många som man inte kan lita till hundra? Med få bra vänner

Mogenhet
Har många sagt att du är mogen för din ålder? Vet inte, jag tycker det
Har många sagt att du ser äldre ut än vad du är? Det har jag hört några gånger
Har du fått höfter? Små höfter, aa =)
Tycker du mer om att vara på stan än att vara med kompisar hemma och "leka"? Jag tycker om både att vara med kompisar och att vara i stan
Du älskar att shoppa? Ja som i helvete


Kommentera här:


♥ Vad heter du?


♥ Har du blogg?


♥ Vad har du på hjärtat baby?