Tisdag

Hejsan hoppsan.
Sitter och pluggar just nu, faktist pluggis för en dag :) Har thailändska prov nästa vecka och har matte prov nu på fredag -.-" Det är väl bara att plugga på, men innan jag fortsätter att plugga ska jag berätta lite om min skoldag. Jag hade engelska på morgonen, den här gången blev jag och Patricia inte tillsagd alls. Sen hade jag matte, jobbade jätte bra tycker jag. Sen hade jag so i en och enhalvtimme som jag hållde på att dö av hunger. Sen var det lunch och efter lunchen var det idrott. Lacross lr vad det nu heter, det suger! Sen var det chill i en timme sen började min thailändska som sedan slutade halv 4, kom en halvtimme försent :$ Men det var bara för att Nathi inte lät mig gå, nu skyller jag ifrån mig haha :P Men nu ska jag fortsätta plugga. Ciao!


Kommentera här:


♥ Vad heter du?


♥ Har du blogg?


♥ Vad har du på hjärtat baby?